tisdag 1 december 2009

Day 31

Tjohoooo!
Nu har det gått några dagar till och vi har hunnit med några saker till! Igår tog vi en tur till det sista stora turistmålet vi inte hunnit med än.. Tower Bridge och Tower of London! Trots kallt och blåsigt väder så vart det en kanon dag.
Hela helgen spöregnade det så det finns väl inte så mycket spännande att berätta om den, förutom ett par timmar på lördagen då det var uppehåll. Då drog vi till Notting Hill och Portobello market.. Där va det drag. Sen rörde vi oss in mot city och åt och kikade runt lite.
I helgen som kommer får London besök av Therese goda vän Matilda med släkt så vi hoppas att få tillbringa lite tid med dom. Kanske jag får en öl kompanjon? :D

Det har även hänt lite saker på hemfronten. Dom säger att jag ska börja jobba på Sandvik i mitten på Januari så jag lär väl gör det då :) De innebär att vi kommer hem ca 2-3 veckor tidigare än planerat. Jag kände att jag inte vela tacka nej till det här när jag redan tackat nej till flera andra erbjudanden att få komma tillbaka och jobba. Så är det! Känns bra :)

Hej Gunhild, va roligt att du hittat hit!

Peace out!



Min klass
Tower of London

Tower bridge


Kaffeterian i skolan



1 kommentar:

  1. Hej på er! Grattis Mikael till jobbet, synd om du måste åka hem tidigare, men ni har ju hunnit med endel ändå.Vi ses om 9 dagar / Mamma

    SvaraRadera