torsdag 15 oktober 2009

Föberdelser

Nu har jag väl fixat och köpt det mesta vi ska ha med oss, är lite småplock kvar! Känns som att alla dagar bara rinner iväg. och dom sista tre helgerna vi har hemma är fullbokade! Denna helg går åt till jobb, med SE :) kuligt! Nästa helg ska vi ut med våra släkter på fredagen och käka mat och ha skojj, och på lördag har jag bjudit hit mina vänner, men som det ser ut nu blir det jag lisette och maria, men de duger förjälva bra det med, huvudsaken nån vill umgås! :) Helgen efter åker vi, jag är super nervös när man tänker att man snart ska lämna Sandviken och inte bara det, vi ska även lämna landet. Man kan inte bara ta ett tåg hem så är man hemma, ibland funderar ja på om jag verkligen vågar, jag tror jag inte har hunnit tänka på det, jag vågar fan inte! :)

Ne ni, nu ska ja packa i det jag fått av mamma idag i mina resväskor.
Ni får gärna höra av er om ni vill hitta på nått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar