tisdag 20 oktober 2009

Klart

Nu har vi betalt och fixat med det sista, så jäkla skönt! Nu väntar vi spänt på det där brevet, komsikomsi!
Idag har jag umgåts med Maria och lunchat på malaysian, sedan fick vi sagis på besök, vi städade våran altan, byggde armband och slappa framför tv:n avslutade med en middag :)
Nu tänkte jag slänga mig i duschen sedan framför tv:n, borde egentligen packa lite, men jag orkar inte!!
Verkar komma några på lördag iaf, skojj, sen blir det steel och kika på the dufaaaas, haha!

Mina underbara vänner, hur ska jag klara mig utan er? Ni är dom mest fantastiska vännerna jag någonsin haft, all min kärlek till er! :)

Ha en fin vecka, det ska då iaf vi ha, njuta av våra sista dagar hemma! :)

2 kommentarer:

  1. Tack båda två för att ni ställde upp som barnvakt till Saga, hon säger att hon har haft de jätteskoj med er :)
    NI E TOPPEN!!!

    SvaraRadera
  2. fan va kul ni också får fly verkligheten för en stund:) de kommer bli grymt!!! puss å kram /hanna

    SvaraRadera