söndag 15 november 2009

Day 13, 14 and 15

Hej hopp!
Och förlåt för dålig upd. nu är helgen slut och jag ska bli flitig dagboksskrivare igen :)
Fredagen bjöd på fest i Leyton, det var riktigt trevligt, massor av folk, bilder längre ner!
Lördagen skulle Jag, Micke, Cat och Eva gå på bio, 2012 men den va slut såld. så vi slappade framför datorn och somnade 23.00. skönt.
Idag däremot fick vi se den efterlängtade filmen, den va riktigt bra, verkligen sevärd.
Nu har vi varit här i 15 dagar och livet flyter på, vi trivs och skaffar nya kontakter.
Ny vecka framför oss med massa nya äventyr.
Tänkte också tala om att vi kommer hem över jul, så från 17 dec till 5 jan, befinner vi oss på svenskmark igen, bokat och klart!
Nu dusch sen slapp.

Kramar från ett soligt och varmt England!!


Eva, Jag och Cat
Nicola och Mikael

Cat, Micke, Eva


Cat och Eva



1 kommentar:

  1. Tjena tjejen min!
    Vad härligt allting låter, och vad skoj att filmen va så bra... Man kanske skulle unna sig att se den någon helg:)
    Härligt att höra att ni har det varmt!!!, verkligen... Särskilt när de e 5grader, duggregn och ständigt grå himmel här hemma, men verkligen skoj för er ;)
    Guuuud vad skoj att ni kommer hem en sväng över jul, vilken överaskning, trodde ju inte de skulle bli av... *LÄNGTAR* Har en fundering, vill du fortfarande ha de saker du beställde från Sagas jultidning? Lär skicka in de senast imorgon (tisdag) och jag blev lite osäker hur du ville göra, mest för att jag inte trodde du skulle komma hem men nu ska du ju det... Men du kan väl skriva på msn eller här så fort du vet om du fortfarande vill göra en beställning eller inte så vi kan skicka in hennes beställningar i tid :D Nej nu lär jag ut med hunden innan det e dags att gå tillbaka till jobbet och träna en timme... Men sköt om dig, så hörs vi av PUSS PUSS

    SvaraRadera