söndag 8 november 2009

Day 7

Hej :)
Man kan verkligen säga att vi hade en turist lördag. Vi besökte Bigben, London eye, Buckingham palace, Trafalgar square, westminister abbey och massa andra små ställen med statyer och grejjer, avslutade våran 6 timmars promenad på harrods. Kvällen tillbringade vi på vårat rum, slitna efter säkert 3 mils promenad. Så vi köpte pringles och subway och kikade på svensktv, nu har vi nog sett allt vi missat under veckan, men inte idol, men de kan man inte kolla på utanför sveriges gränser. Kändes inge vidare att min lilla Rabih åkte ur, men men.
Idag har vi inga planer, eller jag har inga planer, min andre hälft sover, ja somnade tio igår så jag vaknade 8 imorse.

Men vi höres.

Och gratti världens bästa pappa, jag älskar dig!!!!!

Harrods där bak, det gröna :)
Buckingham palace

Jag vid trafalgar square


Vakt byte efter vägen mot Buckingham



också nån byggnad efter vägen




en super söt pub på vägen mot trafalgar. Sherlock Holmes.

Jag vid London eye

Vi hammnade precis under bigben, så vart svårt att få ett bra kort.







1 kommentar:

  1. Heeej :D
    Men gud så mysigt ni verkar ha det, vad glad jag blir att ni mår bra och att ni trivs :)
    Ni är saknade här hemma ska ni veta!
    pussåkram Love you!!

    SvaraRadera