onsdag 4 november 2009

Day 4

Fjärde dagen i london och det flyter på ganska bra faktiskt. Idag iskolan har jag gjort massa olika övningar och lär mig mer och mer. Det är riktigt svårt att prata svenska efter en dag i skolan, så blir lätt mycket engelska mellan mig och micke.
Det är roligt för ingen verkligen ingen förstår hur man säger mitt namn, alla lägger dit ett A på slutet, så jag kallas numera Tess.
Idag har vi bara tagit det lungt, legat på rummet och slappat. Tog en kvällspromenad runt om i området, var ute i 2 timmar, skönt!
Nu har jag precis tagit en dusch och micke är inne i duschen nu.. Riktigt svårt att veta vad man ska skriva, så jag bara babblar på, säkert osammanhängande och allt. Kul med så många som läser, men ni kan bli bättre och kommentera!!!
Ne inga många bilder från dagen heller, men nån kan ni få :)

Stora kramar från vackra London!

Jag vid våran stormarknad precis runt knuten där vi bor, den har öppet från måndag morgon till lördag kväll, dygnet runt, det är coolt och billigt.
Jag utanför en pub alldels utanför här, ser riktigt mysig ut, den ska vi testa till helgen!
Och här är vi som ni kanske ser, minns inte riktigt vart, men någonstans här runt om.
Föresten om jag får chansen ska jag knäppa kort på den mest konstiga kyrkogård jag sett, helt sinnes, tuben brukar alltid stanna där så är det lungt imorgon ska ni få se!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar