söndag 8 november 2009

Day 8

Hejhopp!
Dagen idag har varit väldigt tråkig och seg, fast vi har storhandlat och städat. Vi har nog världens sötaste dammsugare som James kom med i fredags, super kul att städa när det är så fin, kanske var James tanke ;)
Nu ska vi krypa ner för en ny och spännande vecka i skolan.
Föresten om ni vill skicka kort eller brev så här är våran adress.

Therese Granstrom
17 Kirkdale road
E11 1HP London
England

eller om ni vill skicka till micke byter ni bara ut mitt namn, men så smart är ni väl :)
så nu väntar ja spänt på kort el. brev :)

fina lilla hetty
micke letar efter vägen till harrods.

2 kommentarer:

  1. Tjena stumpan! Ni verkar ha haft en toppen helg, va skoj att få se alla saker London har att erbjuda... Det ser ju så mysigt ut :) En sådan där dammsugare skulle jag vilja ha, den va ju supersöt... Sagis har sovit borta hela helgen så i lördags passa jag och Joel på att gå ut och äta, sen somnade jag i soffan redan kl 22... Nice lördagkväll ;) Fortsätt ha det toppen och hoppas ni får ännu en bra vecka i skolan :) Saga hälsar till er båda Saknar dig hjärtat... Ha de bäst//

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat :) Ni har det mysigt ser jag , lite avensjuk men bara LITE ;P Jag vill också ha en sånn damsugare,super cool :P
    Jag ska skriva ett brev kan ja lova :D
    Hare puss ipannan.

    SvaraRadera