söndag 22 november 2009

Day 22

Igår va vi ut och åt på Pizza Hut! Det var riktigt gott. Efter förrätt, varmrätt och en liten efterrätt så traskade vi iväg till Hyde Park och Winter wonderland. Vi traskade runt där som 2 tappra själar i regnet! Riktigt mysigt är det där. Idag när vi gick på bio var Micke tvungen att låna mina uggs för hans skor är så trasiga och läker in vatten så dom var dyngsura idag. Han var riktigt charmig i mina fina tjejskor :) Filmen vi såg var The twiligt saga: New moon. Va helt OK faktiskt. Nu blir det kolla på en film eller någonting innan de är sovdags.. skola igen imorgon!

Kramar



Se så söt han var i mina skor

Skit god pizza! Mums


Micke och Cocobongo



Jag på Pizza hut




2 kommentarer:

  1. haha, ja han passar i tjejskor han :)
    jag ska också kolla på twilight snart :D:D:D missU ! <3

    SvaraRadera
  2. Haha va söt han var :P du med thersese! saknar er , me nu är det nästan bara 2 veckor kvar :D pussis

    SvaraRadera