tisdag 10 november 2009

Day 9 and 10

Igår gjorde vi inget speciellt, lunchade med klassisarna och sedan lite shopping på primark och dagen avslutades med en varm choklad på starbucks.
Idag har dagen varit helt fantastisk, och jag har insett ni idag att jag faktiskt kommer trivas här, jag har kommit väldigt nära med 2 tjejer i min klass, chatrine and steff, hela dagen har vi bara tokat runt och skrattat, dom är precis som mig.
Efter skolan åkte vi till Camden market och avslutade kvällen på en pub inne i stan, riktigt mysigt. Håller på att lära dom svenska och det är så roligt när dom försöker säga nånting.

Är helt slut i huvudet efter en hel dag engelska, och det är riktigt svårt och hitta dom svenska orden när ja ska skriva eller prata med micke.
Steff, Tess and Cat.
Mike Steff Cat and Eva


coolt hus i camden



oförskämt glad jag ser ut. vid nån sluss vid camden market.
Nu väntar ja spänt på era brev och kort. Och tack för alla kommentarer. Saknar er där hemma!

1 kommentar:

  1. kul att ni har fått nya vänner som ni kan umgås med,det kommer att kännas mycket bättre då och kom ihåg att hemlängtan får man ha ibland men tiden går fort o snart är ni hemma i vardan igen! puss o kram

    SvaraRadera